About Me

My photo
My name is Aiman Azizan. I am accounting student at UiTM Shah Alam but at the same time, i am an experience photographer with Picturesyndicate. Don't hesitate to call me if you need my service either in WEDDING, PORTRAITURE, and any EVENT or even for your PORTFOLIO at 013-488 2455.

Monday, December 27, 2010

Khairuddin & Zaryani ( Reception I )

Salam. :)

Hye dear all readers (ada readers la sangat!).. :D

Okeh, entry hari nie just nak update pasal latest job wedding atau dalam erti kata maksud penyampaian yang lain adalah, job last untuk tahun 2010.. Macam sedih lak kan? Padahal, baru 2 bulan nie yang aku serius dalam nak belajar pasal wedding photography nie.. Sebelum nie lebih kepada Tag Along dan back-up photog.. Dekat 2 tahun baru berani.. :D

Entry kali nie aku nak update pasal 2 pasangan mempelai yang bagi aku, sama padan.. Best keja ngan mereka.. Dua2 peguam tau.. Tergugat aku tgk D90 macam aku yang selama nie berkhidmat dengan amat cemerlang, jadi hantaran ja.. Haha.. Hantaran sakan ooww.. Jam Tissot, XBOX, D90, Iphone.. Macam kedai gadget dah aku tgk.. :P

Ok.. Berhenti melalut.. Untuk pasangan nie, kami dari team Picturesyndicate di amanahkan dan diberi kepercayaan untuk menjadi Official Photographer bagi ketiga2 hari penting pasangan mempelai ini.. Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan! :)

p/s: Ucapan tahniah dari pihak kami dan semoga berkekalan hingga ke anak cucu.. :D

Smile, 
AimanAzizan.







2 comments: