About Me

My photo
My name is Aiman Azizan. I am accounting student at UiTM Shah Alam but at the same time, i am an experience photographer with Picturesyndicate. Don't hesitate to call me if you need my service either in WEDDING, PORTRAITURE, and any EVENT or even for your PORTFOLIO at 013-488 2455.

Thursday, February 3, 2011

Outing With Ben & Jiwaraga

Salam, hye.. :)


Okeh, entry kali nie just nak share gambar2 sepanjang outing with Ben Photography & Jiwaraga kelmarin.. Outing nie dah 2x dijalankan, tp yg semalam baru sempat aku nak join.. Best jugak dapat kenal ramai geng2 "seminat" yg baru.. Dapat pulak shoot awek free.. :D

Special thanx to organizer yang sudi jemput dan bagi peluang untuk aku dan Syarafi Picturesyndicate join..

Enjoice! :)

Smile, 
AimanAzizan.


















Photobucket

1 comment: