About Me

My photo
My name is Aiman Azizan. I am accounting student at UiTM Shah Alam but at the same time, i am an experience photographer with Picturesyndicate. Don't hesitate to call me if you need my service either in WEDDING, PORTRAITURE, and any EVENT or even for your PORTFOLIO at 013-488 2455.

Friday, December 24, 2010

Baby, Bokeh dan Padi

Hye all.. :)

Hee.. Tajuk macam best kan.. Kalau aku baca tajuk nie mesti aku akan terbayang macam nie:-

"Shoot gambar baby dekat sawah padi dengan menggunakan bukaan aperture paling luas untuk menghasilkan bokeh yang cantik". :D

But, it's not. :)

Saje jea nak letak tajuk 2, sebab kali nie aku nak share koleksi gambar2 baby, bokeh dan jugak padi.. Gambar baby nie adalah sepupu aku iaitu Muhammad Azim Bin Zabidi.. Time nie xbnyak benda lagi yg aku tau pasal camera dan teknik2 yang ada.. So, gambar agak plain.. It's okay.. Just nak share saja.. Bukan nak jual pon.. :P 

Padi 2 di ambil dekat2 dengan kawasan umah aku.. Sebab taman perumahan aku 2 xdela dekat bandar sangat.. Dah masuk kawasan pinggir bandar.. Keliling kawasan perumahan aku ada "bendang".. Orang utara tau la bendang 2.. Kalau Keyel panggil Sawah.. Haha.. Aww.. :P 

Bokeh 2 mudah jea.. Sebab da bosan2 time outing, so amek la gambar bokeh.. Cara nak buat? Tolak jea setting fokus kat kamera @ lens 2 bagi jadi manual, and fokus bagi kembang lah.. :D

So, enjoy la yea.. 

Smile, 
AimanAzizan


Photobucket
Photobucket



Photobucket
Photobucket



Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment