About Me

My photo
My name is Aiman Azizan. I am accounting student at UiTM Shah Alam but at the same time, i am an experience photographer with Picturesyndicate. Don't hesitate to call me if you need my service either in WEDDING, PORTRAITURE, and any EVENT or even for your PORTFOLIO at 013-488 2455.

Monday, January 10, 2011

1st Trial Of Custom Album Design

Salam.. :)

Okeh, untuk entry kali nie, sy nak update pasal design custom album yang baru 1st time saya belajar edit.. Mmg xpenah buat sebelum nie, sebab sy pon xpandai sangat nak guna photoshop.. Baru nak belajar basic yang ada..

So, kalau saudara2 yang mahir pasal design custom album nie nak memberi komen2 untuk penambahbaikan, dipersilakan.. Sy menerima dengan hati yang terbuka untuk belajar..

Minta tolong nilai yea.. :)

p/s: album ini bukan yang akan dicetak, just try and error.. Album sebenar akan disiapkan oleh designer Picturesyndicate.. I'm just a photographer.. :)

Smile,
Aiman Azizan


Click at the image for the large view.





Photobucket

No comments:

Post a Comment