About Me

My photo
My name is Aiman Azizan. I am accounting student at UiTM Shah Alam but at the same time, i am an experience photographer with Picturesyndicate. Don't hesitate to call me if you need my service either in WEDDING, PORTRAITURE, and any EVENT or even for your PORTFOLIO at 013-488 2455.

Monday, January 10, 2011

Tahun Baru 2011

Salam semua.. :)

Tajuk yang biasa orang lihat bila bermulanya tahun baru kan? Tapi aku tetap nak menulis jugak.. Sebab atas rasa perlu dan bersyukur.. Selain memberi semangat dan motivasi kepada diri sendiri jugak.. Xsalah kan? Kalau rasa teringin nak baca, silakan.. Dan kalau nak pangkah kat hujung kanan 2 pon sy xamek hati.. It's up to u.. :)

Hari nie, tanggal 10.01.2011.. Walaupun dah 10 hari berlalu, aku rasa belum terlambat untuk aku menulis entry pasal tahun baru nie.. Bukan sekadar nak bercerita tentang azam untuk menjadi lebih baik.. Kerana sepatutnya setiap hari kita patut berazam dan mencuba untuk jadi lebih baik dari sebelumnya kan? :)

Maybe we can say this as a session to share the excitement and happily with others.. Kalau hepy, tp simpan sorang2, rasa xbest lak kan? Sebab 2 kita selalu beritahu orang lain kalau kita tgh happy.. Walaupun bukan melalui perkataan, tapi mungkin dari segi kelakuan dan bahasa badan.. Kan kan kan? :D

Rasa macam panjang pulak aku merapu dalam nie, ceritanya belum sampai lagi.. Haha.. :D Okeh, sebenarnya bukan apa pon.. Aku just rasa macam Tahun 2011 nie, walaupun baru 10 hari, sudah memberi banyak kebaikan dan perubahan serta peluang kepada aku untuk menjadi manusia yang lebih baik.. It's really good for me.. I love to do all the things even I know, I might be so busy with my new life.. :)

And selain 2, macam biasa la kan, bila masuk awal tahun, bermaksud, masuklah sem baru jugak.. Ada bnyak benda yg aku sedar dalam baru seminggu kelas berlangsung.. 1st, adalah pasal result aku semester lepas.. Walaupun sangat2 lah dissapointed dengan result sem lepas, tp aku rasa, ada orang yang dapat lebih teruk dari 2.. Bukan bermaksud untuk cepat puas hati, tapi sekurang2nya aku perlu bersyukur atas apa yang aku dapat 2, dan mmg setimpal dengan usaha yang aku luangkan untuk study subjek 2.. Bak kata orang tua2, "usaha lebih, dapatlah hasil yang lebih".. Kan? :)

Dalam Tahun 2011, aku berharap supaya bidang photography yang aku minat nie, akan ada sedikit penambah-baikan atau perkataan yang lebih tepat, being better than last year.. Walaupun tahun 2010 aku anggap sebagai batu loncatan dalam permulaan semua nie, tapi aku harap 2011 akan jadi tahun untuk aku capai semua 2.. Yeah, I'm still young, but it's not a problem to aim higher.. :)

Aku rasa, yang 2 jea kot aku nak menulis untuk entry kali nie.. I'm not a good writer.. So, forgive me if u think it's no good.. :)

Semoga Tahun 2011 menjadi tahun yang lebih baik buat kita semua.. Usaha ke arah kebaikan, InsyaALLAH, Allah akan permudahkan segalanya.. Saya bukan sempurna, tp sy selalu berusaha, walaupun selalu terkandas dalam perjalanan sy 2.. :)

Smile,
Aiman Azizan..


Photobucket

No comments:

Post a Comment